Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Přeskočit na hlavní obsah
  • Praha 3
  • Čistá trojka
  • Mobilní rozhlas
  • Antigraffity program
  • Trhy na Jiřáku
  • Pravidla podporovaného bydlení

PODNĚTY V MAPĚ

Napadá vás nějaké místo v této lokalitě, kde vzniká dopravně nepřehledná či nebezpečná situace, případně místo, které by si zasloužilo změnu? Označte ho v mapě a napište prosím i proč. 

 

PODNĚTY BEZ SOUŘADNIC

  •  Každá odbočka na ulici Zelenky Hajského, kdy po všech rozích parkují auta
  •  Hartigova, Husitská. Parkování v cyklopruhu. Pravidelně, v jakoukoli dobu několik aut.  Nutné zabezpečit fyzickou překážkou. Jeseniova/Želivského - parkování v protisměrném cyklopruhu. Nelze se vyhnout přes protisměr, nebezpečné situace.
  •  Na každé křižovatce v uvedené oblasti dochází k parkování mimo plochy k tomu určené, nejčastěji v obloucích křižovatek, což znemožňuje průchod chodcům a výrazně zvyšuje nebezpečnost jejich pohybu.
  •  Vše je ok 50!
  •  Rozhodně hlavní Hartigova je nebezpeční na více místech. Přechod u Ohrady, přechod u ulice Černínova (nahrazení přechodem bez světel vítám). Super nebezpečné je přecházení neukázněných chodců u zastávky Černínova, kdy přebíhají hlavní silnici. 
  •  Křižovatky Hartigova x Zelenky Hajského a Roháčova x Ostromečská, Rokycanova x Prokopova Jeseniova - u všech nepřehledná situace a nedobře řešené křižovatky, denně řada přestupků na místě - nejlepší upravit a dát na ně kamerový systém. Je to potenciální ložisko nehod
  •  We are missing safer pedestrian walks to make It safer, mainly one closer to Vítkov entrance because many people cross by Zelený Hajského because it makes more sense to have located there. Strict penalties fór drivers over hopefully 30km/h as well and stop dodavkas and other cars stopping on thé pavement making difficult to move to people as invalid, older people oř stroller fór kids.
  •  Vyznačené místo je klidné.
  •  na krizovatkach casto auta nevidi pěši, nejsou prechod a auta parkuji blbe. reseni by bylo udelat velky podzemi garaz pro 500-1000 aut
  •  Ne,takove misto tam neni.
  •  Křižovatka Roháčova a Ostromečská
  •  Vyjezd z ulice Zelenky Hajskeho na Konevovu. Staci tam dat zrcadlo. Nic vic. Zadne jine omezeni
  •  NE!
  •  Za dobu co zde žiji a i pravidelně několikrát denně chodím v této oblasti na procházku se psem jsem neměla pocit, že by bylo bylo potřeba něco z důvodu bezpečnosti nebo přehlednosti měnit.
  •  Bylo by dobré doplnit křižovatky o vodorovné dopravní značení s hranicí křižovatky a informaci o přednosti zprava. Velmi často je řidiči nedodržují především v ulici Jeseniova a Roháčova.
  •  Ne. Nepovažuji tento úsek pro pěší nebezpečný. Chodník je pro všechny pěší dostatečně široký
  •  Průjezdnost celé ulice Jeseniova je vašimi úpravami s přednostmi zprava ze slepých uliček a zpomalovacími ostrůvky tak zpomalena, že tam více jak 30km v hod. stejně nemůžete jet...nevidím tedy důvod k dalším omezením. V ostatních ulicích je to podobné.
  •  Nebezpeční jsou zelení na radnici Prahy 3.
  •  U restaurace Pho Ever na Hartigově ulici jsou časté střety aut a chodců na přechodu. Není to úplně bezpečné místo. Chodec není vidět za parkujícími auty když vejde na přechod.
  •  Výjezd z ulice Domažlická do ulice Hartigova má nedostatečný výhled. Určitě by si zasloužil zrcadlo.
  •  Veskere prechody tesne za krizovatkou v dusledku parkovani aut v krizovatkach
  •  V Žerotínové ulici opakovaně vídám auta jet do protisměru
  •  Nenapadá
  •  Určitě ne, jsem řidič a jezdím opatrně, zaseka to celou dopravu
  •  Jednoznačně nejnebezpečnější místo je za mě přechod přes Hartigovu, když se jde z Domažlické. Auta parkují až k přechodu. Když chce někdo přejít, musí vejít do silnice, aby viděl. Snažím se, co to jde, se tomu místu vyhýbat. Když se jede shora po Hartigově dolů, tak je to extrémně nepřehledné. Dále by si změnu zasloužilo fungování popelářů, kteří tu zablokují provoz velmi snadno kdekoliv (kvůli jednosměrkám). Že je možné, že popeláři jedou v deset nebo ve dvanáct hodin v pracovních dnech mi hlava nepobírá. Největší problém vidím v ulici Jeseniova: ve spodní části ulice je hudební škola, výše jsou dvě školky. Úzká ulice, parkování po obou stranách. Před osmou hodinou ranní tu chodí velké množství dětí a někteří řidiči přednost nedají ani za zlaté prase. Pod školkou na Náměstí barikád bývá policistka, která u takového minipřechodu upravuje provoz. To je fajn, ale není tam takový provoz jako nad školkou nahoře na Jeseniově to. Tam zvláště posledních pár let, kdy se upravuje Hartigova, to jezdí nepřetržitě. Tam by se výrazné zpomalení upotřebilo. Vídám tam velké množství malých dětí, kteří chodí bez rodičů do školy/ školky. Nechtěl bych být v jejich pozici a snažit se tam přejít. Nějaký policista aspoň po dobu od půl osmé do osmé by se hodil:-)
  •  Nenapada
  •  Hartigova! Věcně ucpaná. MHD věcně zasekle a všude bezdomovci a fetaci. Místo snížení rychlosti, začnete něco dělat s tímto!
  •  ne prosím žádné zpomalování na 30.
  •  Úzký chodník podél paneláku plný značek a sloupků. Špatný přístup k supermarketu.
  •  Změnu by si zasloužila počáteční část Jeseniovy od ul. Prokopova - pokud by se kdekoli v první třetině udělal jeden blok protisměrný, díky čemu by nebyla Jeseniova průjezdná na Ohradu, aniž by řidič musel objet některý z bloků, řidičům by se již časově nevyplatilo zkracovat si cestu Jesniovou, namísto využití Olšanské či Hartigovy. Zona 30 je dobrý krok, nicméně samozřejmě vyžaduje kontrolu dodržování, čemuž příliš nevěřím. Stejně jako aktuálně řidiči absolutně nerespektují, že je vjezd do Jeseniovy kvůli dopravním omezením umožněn jen rezidentům - Policie kontroluje zcela výjimečně.
  •  1) Jeseniova až po ulici Blahoslavovu je příliš úzká silnice a na stranách příliš široké chodníky.
  •  Ostromečská x Roháčova: Zona 30 souhlas. Sloupky místo city bloků souhlas.  Obousměr pro cyklisty v Ostromečské URČITĚ ne! Cyklisté to mohou objet stejně jako auta, provoz cyklistů v protisměru je nebezpečný i pro ně!
  •  Celkově celá oblast, kde jsou jednosměrné ulice a podél parkují auta není bezpečná pro pohyb dětí.
  •  Když jsem se sem nastěhoval, tak to bylo krásně místo pro život a dalo se sem dostat - dokonce i zaparkovat. Za 20let zmizelo 50% parkovacích míst, komunikace samý hrb a díra - ty přírodní mi vadí míň než ty umělé. Plánované další změny jsou tak z 80% k horšímu.
  •  Ano, ul. Jeseniova
  •  Ne
  •  Lukášova x Roháčova u bývalé pošty - rychlá jízda
  •  Jeseniova, Prokopova
  •  Auta parkují na rohu ulice, když vodím děti do MŠ Žerotínovou uliculicí ráno i odpoledne.
  •  Ne
  •  Křižovatka Jeseniova x Českobratrská
  •  Tramvajová zastávka Biskupcova, jezdím z ní každý den. Při rekonstrukci byl ubrán přechod ve spodní části a rozšíření změnilo situaci k horšímu.
  •  Všude, když je zde zaparkováno příliš aut.



Login