D. JESENIOVA V OKOLÍ BUDOVY SPRÁVY ŽELEZNIC (KLINIKA TECHNIKŮ)
1. Absolutně nesouhlasím se změnou parkovaní z kolmého na podélné, určitě by to nebyl ubytek 6ti parkovacích míst, ale byl by to mnohem vetší počet. Před budovou rehabilitace, je umístěn vylez z kolektoru, který je skoro v cele síři “chodníku”, takže stejně znemožňuje pohyb chodců. Tato úprava je absolutní nesmysl!!!
2. Jiz nyni je zde zoufale malo parkovacich mist. V prostoru kam chcete umistit chodnik se hned na zacatku u rehabilitace vyskytuje “domek” vylezu z podzemniho kolektoru, ktery by cely tento chodnik prehradil. Znepruchodnil. Podelna parkovaci stani pred budovou Zeleznice je nestastne reseni. Auta stoji vzdy castecne na chodniku, protoze na vozovce vznikaji presne 3m. V pripade podelneho parkovani jen ve vyhrazenem pruhu jsme museli stale volat policii na urazena zrcatka. Jinak nez castecne na chodniku v miste pred Zeleznicni budovou tedy parkovat nejde.
3. Dalsi zruseni parkovacich mist - zajistete nejprve nova.
4. Nejpřehlednější úsek na Žižkově
5. Chodník by měl byt po obou stranách ulice, takže nelze než souhlasit.
6. Chodníku zde není třeba.
7. Zajistit přístup po této straně do parku Parukářka.
8. Ocenil bych chodník místo aut.
9. Nikdo tu nechodí, nikdo tu nebydlí! Naproti je ohromný chodník, který stačí. Nemůžete zrušit úplně všechna parkovací místa. Zas trochu rozumu, prosím...
10. To je úplná pitomost, nikdo po tom chodníku nechodí a rozšiřování nekomfortních a nikým nevyužitých pěších cest jako na Hartigově už zde vůbec nemá smysl... to je zcela zbytečná ztráta prostoru pro parkování na místě, kde to vůbec není nutné, parkování pro kola už je absurdita, to všichni budou parkovat kola u každého bloku, ten co to kreslil snad tam ani nebyl
11. Chodník by měl být pro chodce a ne pro auta. Takže souhlas.
12. Bez doplnění chodníku až k ulici Jana Želivského ztrácí smysl, parciální chodníková trasa nebude využívána.
13. auta by tam neměla parkovat
14. Zatím zde není nutné, aby to bylo průchozí, pokud tam bude domov pro seniory, tak to dává smysl.
15. Není, kde parkovat!!! Ponechejte parkovací místa!!! Chodník na druhé straně je široký dost! A pokud ulicí Jeseniova nejsou odkloněny autobusy, je tu minimální pohyb chodců!!!!!!
16. Obecně na všech vizualizacích máte modrou čáru průběžnou skrz celou délku bloku. Bohužel to pro řidiče znamená, že tedy mohou parkovat i u stromu, kde nemají dostatek místa a trčí tak do vozovky a blokují průjezd popelářů, hasičů a dalších objemnějších vozidel (už několikrát jsem viděla popeláře couvat). Modrou čáru bych u stromu přerušila, aby bylo jasné, že se u stromu neparkuje. Naopak by se tam hodily nakreslit značky pro parkování motorek, které tak zase nebudou zabírat místa automobilům.
17. zrušit parkovací místa, město je pro lidi, ne auta
18. Navrhoval bych nechat podélné parkování jen na jedné straně ulice, takto se přehled v komunikaci o mnoho nezlepší
19. Výborně! Chodník má sloužit chodcům!
20. Toto řešení považuji za nedostatečné, podélné parkování je dobré, chtělo by to ale umístit i stromy na úkor dalších parkovacích míst. V poměru 2 místa/1 strom
21. Udělat cykloobousmerky
22. Nechci cykloobousmerku, cyklisté pak jezdí jak smyslu zbaveni a nedodržují pravidla.
23. Stani nechat byt. Chodnik pod parkem je zbytecny. Nechodi sem tolik lidi.
24. Nevhodné, přidejte chodník mezi restaurace a celou zónu snižte na 30 km/h. To udělá více užitku než ubrat parkování (a ještě zúžit ulici, z příkladu za křižovatkou je vidět jak úzký je průjezd a často se tedy parkuje kolem na obrubík)
25. Mozno zridit parkovaci mista v miste odstraneneho zabradli.
26. Vchod do areálu rehabilitací si zaslouží vlastní přechod pro chodce.
27. Toto je nutne, ale chtelo by to chodnik obnovit jeste dal.
28. ANO prosim, nemoznost prejiti po teto strane je pro nas se psem velky problem kazdy den, kdy se nemuzeme napr. vyhnout protijdoucim psum a musime jit do vozovky. Toto by byla obrovska zmena k lepsimu.
29. Nejsem si jistý, kdo ten chodník bude používat. Na druhou stranu počty parkovacích stání nemohou být argument, v jiných částech města mohou u jednoho domu stát max. 3 auta.
30. Uvolnění chodníku je pozitivní změna, stejně tak zobousměrnění ulice pro kola
31. Skvělé! Ten neprostupný chodník po jedné straně je dnes úplně nesmyslný.
32. Chodník chodcům ?. Úbytek parkovacích míst nevadí – musíme si konečně připouštět, že město není nafukovací a že k autům existuje alternativa veřejná doprava. A to nejen v Jesenince.
33. Jako matka na mateřské dovolené často využívám tuto trasu, abych se s kočárkem dostala na Vítkov. Především kvůli tomu, abych se vyhla hluku v ulici Želivského. Kdyby bylo možné používat chodník až k ulici Želivského, tak bych to určitě uvítala.
34. Tahle zmena by se nam moc hodila pri venceni psa, protoze na druhem chodniku je casto neprehledna situace, kdyz tam zastavuji auta (bohuzel dost casto)
35. Ubytek parkovacích míst je extrémní a vás vůbec nezajímá řešení téhle situace. Žádný parkovací dům jen ubytek parkování a spolupráce s IPRem na zástavbě všech volných koutů na Praze 3. Občan vám je u zadku a u tohoto dotazníku se nejspíš zasmějete. Smutek.
36. Zase akorát ubyde místo na parkování a pokud bude potřeba řešit něco podobně jako teď pro průjezd autobusu, už se moc těším. A to už vůbec nemluvím o tom, jestli projde "geniální " nápad na zrušení šikmého stání v dalším úseku
37. Proč zase ubírat místa pro parkování ??????
38. A co chcete? Ještě více ubrat parkovací místa než hledat a vytvářet parkovací místa? Zefektivnění celkové dopravy jak pěší tak motoristické? A udělaní pořádku a čistoty?!
39. Je třeba zakázat jízdu cyklistů po chodnících.
40. Super, obnovení chodníku pomůže i lokálnímu byznysu – restauracím na této straně ulice, které jsou nyní poněkud odříznuté.
41. Skvělý nápad
42. Úbytek parkování (D2) je skutečně velmi citelný a ztíží parkování rezidentům. Na druhou stranu, pěší spojení po této straně ulice skutečně chybí. Jako kompromisní řešení se nabízí výstavba schodů od budovy SŽ/kliniky do parku Červená skála.
43. ano, připadá mi logické navázání chodníku.
44. Proč v místě, kde bude odstraněno zábradlí, nebudou zřízena parkovací místa? Takto by se mohla snížit negativní bilance v souvislosti se zrušením příčného parkování.
45. Chodník je od slova chodit. Auta na chodníku vůbec nemají co dělat.
46. proč se nedá podél vozovky od Rehabilitace až k Želivského dojít po chodníku?!
47. Přechod od Kliniky na severní chodník bych doporučoval stavebně zvýšit na úroveň chodníku. Je zde opravdu velký pohyb samotných dětí bez doprovodu a řidiči jedoucí rovně po Jeseniově zde jezdí poměrně rychle.
48. Chce to především zřídit a zabezpečit místo k přecházení na dočasné časté náhradní autobusové zastávky: zaparkovaná auta blokují výhled i místo k přechodu, rychle jedoucí auta přecházení neumožní a zastávka zde bývá na znamení, takže bus občas i ujede.
49. -6 parkovacích míst... chodník je na druhé straně vozovky. K soc.zař. může být přechod.
50. Kapacita chodníku na protější straně ulice je dostatečná, nevidím důvod ke změně parkovacího systému.
51. Jak jsem popsala výše. V lokalitě je extrémní nedostatek parkovacích míst. Jakékoliv snížení počtu parkovacích míst povede k větším problémům. Řidiči si místo najdou - nelegální, těsné, překážející. Parkování je opravdu velmi velký problém.
52. Odstranění parkovacích míst v této lokalitě je nehoráznost. Již nyní je problém zde v okolí zaparkovat
53. Tady bych rozhodne neodstranovala parkovaci mista. Ja jako matka, co se pohybuje po zizkove s kocarkem sice ocenuji, kdyz se dela neco pro chodce. Ale zrovna tady muzou jit chodci po druhe srane chodniku (jeste je tam i prechod) v jeseniove ulici kazde parkovaci misto je fakt cenne. Zkuste si vjet autem treba po 19hod do jeseniovi ulice a zaparkovat. My bydlime na zacatku Jeseninky a kolikrat parkujem az za krizovatkou biskupcova protoze v jeseniove ani v prilehlych ulicich proste misto vecer neni…
54. Chodnik vlevo chybí, dojit s berlemi k budově na rehabilitaci od tram znamená buď přecházení mimo přechod nebo zacházku blok nebo kus cesty po silnici. V Jeseniově ridici casto překračují rychlostní limity, dochází k nehodám. Ideální řešení by byla změna směrů prujezdnosti, tak aby se nedalo ulicemi projet skrze celou čtvrť. Park je auty "odříznut" od zbytku čtvrti. Pri ponechání průjezdnosti by bylo dobré zavést občasné kontroly, měření či radar, aby se rychlostní limity dodržovaly.
55. NE! Nikdo zde na kole nejezdí.
56. Hurá!
57. Jsem pro zachování parkovacích míst. Jako chodec nevidím žádné omezení při pohybu v teti oblasti.
58. Chodníky mají sloužit chodcům.
59. Jediný návrh na zrušení parkovacích míst v Jeseniove, který dává trochu smysl. Chodník bude potřeba opravit
60. Vzhledem k nedostatku parkovacích míst a situaci na místě je považuji za chybné. Obousměrný provoz pro kola v jednosměrných ulicích je rovněž chybné řešení.
61. Viz odpověď výše, v této lokalitě parkuje dost lidí, a chodec může přejít na druhou stranu!!!
62. toto místo nevidím jako kritické pro budování chodníku, protože je na druhé straně dostatečně široký chodník. problém s chybějícím chodníku vidím v jiném úseku a to mezi Jeseniova 34 až po 52, kde je chodník jen na jedné straně a druhá strana je zabraná auty a kontejnery. toto je opravdu nedořešené místo spodní ulice Jeseniova. Chybí zde i místo pro kontejnery a chodci často chodí po ulicí místo po chodníku.
63. Chodník je dostačující na druhé straně vozovky u bytových domů. Pokud se zde zruší parkovací místa, kde budou občané parkovat?
64. Viz předchozí odpovědi, naopak by se hodilo najít prostor pro více parkovacích míst pro místní.
65. Ano! Prodloužit chodník, aby mohl člověk v klidu dojít až k parku!
66. Chodím tudy několikrát týdně, myslím, že chodník na jedné straně je dostačující…, samozřejmě, kdyby bylo dost parkovacích míst, tak proč ne, ale za současné situace….
67. Kam si prosím mají občané, ti pro které to všechno děláte, strčit ta auta, když tu nezaparkují? Oni tu bydlí a potřebují parkovat. Chodit se může dál po druhé straně.
68. Větší redukce míst pro auta
69. Bylo by vhodné nastěhovat do Kliniky zpátky anarchisty, neboť tehdy byla ulice živější, a přirozeně pedestrianizovaná.
70. Místo není tak významná pěší trasa, aby to za 6 míst stálo. Před pár otázkami se sebralo 5 míst kvůli kontejnerům, to chápu, toto je dalších 6, to už je 11 a to nemluvím o tom, že se berou místa ještě kolem těch sloupků jinde, ve čtvrti, kde už dnes je dost problém parkovat. Co třeba postavit parkovací dům pro rezidenty třeba za 500/měsíčně za místo a veřejnost 50/den , pak můžeme mluvit o úpravách parkování na ulici
71. Uvolnění chodníku nedává smysl, většina obyvatel se pohybuje po druhé straně a není důvod se snažit je převést tímto způsobem na druhou stranu. Toto opatření mi jako někomu, kdo se na této ulici pohybuje denně, jako zbytečné.
72. Vzhledem k davům, které zde denně projdou, o nutnosti chodníku pochybuji.
73. Mohla by zustat autobusova zastavka pred budovou kliniky jako trvala ? Jsou lepsi vazby z centra a bezpecne dojeti deti na krouzky
74. Ne - každý úbytek parkovacích míst je špatně. Pokud se tam bude stavět dům pro seniory, tak je možné udělat cestu pro pěší v rámci projektu blíž k budově. I dům pro seniory bude potřebovat parkování pro návštěvy....
75. Oceňuji cykloobousměrku.
76. Chodník po "Kliniku" stačí. Dál směrem na Želivského ho není potřeba budovat, obytné domy na této straně nejsou. Chodník na protější straně je opravdu široký a dostačující. I přechod v místech Kliniky je ok.
77. Dělat chodník na straně podél rehabilitace a kliniky je naprosto zbytečné. Chodník na druhé straně je dostačující a k těmto budovám jsou přechody. Zbytečně se opět ztratí místa k parkování.
78. Chodník je na protější straně a to dost široký, není důvod kvůli tomu rušit parkovací místa.
79. Nesouhlasím s úbytkem parkovacích míst. Chodec má široký chodník na druhé straně. Není takový problém přejít na druhou stranu. Až takové zástupy lidí v ulici Jeseniova nejsou.
80. prosím chodník
81. Podélné parkovaní super
82. Zde probíhají velice zajímavé kroužky. vozit sem dítě na kole nebo pěšky je ale o život, řidiči zde projíždějí strašně rychle a chybí cykloinfrastruktura - ta by pomohla místním rodičům se v rámci placky horního Žižkova Jarova na kole přepravovat
83. Tato oblast působí velmi neutěšeně a špinavě, přitom je to vstup do parku Parukářka. Chodník by určitě pomohl, případně i záhony jako jsou na druhé straně silnice.
84. nevkusné pseudo-domky rehabilitace, vůbec nepatří do této doby
85. Odstranění zábradlí i uvolnění chodníku je super!
86. Zde bych to ponechal bez úprav. Chodník na druhé straně je dle mého názoru dostačující.
87. Pozitivně hodnotím zprůchodnění lokality - nutná oprava chodníku poničeného od parkujících aut.
88. Návazný chodník před rehabilitací je v pořádku . Zvažte však příčné parkování více komfortní než podélné s vyhrazením pro invalidy.
89. Myslím, že šikmé stání by mohlo zůstat, chodník je na druhé straně a situace je zde podobná jako před křižovatkou s Želivského. Tam také parkují auta příčně a neřeší se chodník.
90. Parkovacích míst v teto lokalitě je nedostatek již nyní, lidi parkuji i na přechodech a pokud další seberete, zhorši se to ještě víc. Chodník je na protější straně silnice dost široký, není třeba dělat další.
91. Ubírat parkovací místa, bez náhrady je v dnešní době dost špatná strategie, společenská potřeba je mít auto. nechápu, proč to lidem upíráte a znepříjemňujete.
92. Počítá domov pro seniory s parkovacím stáním před svou budovou?
93. Chodník zde není potřeba, každý umí přejit na druhou stranu kde chodník je:)
94. Zbytečné, v oblasti není dostatek parkovacích míst, těmito návrhy se snažíte řešit marginální problém, ale zhoršujete již existující, závažnější problém.
95. nešahejte na parkovací místa
96. Uvítala bych chodník v celé délce
97. obecně promarněná šance když se dělala rekonstrukce kliniky upravit efektivně parkovací místa
98. Chybí přechod k budově rehabilitace - s ohledem na klientelu rehabilitace (senioři, lidé po úrazech o holích, maminky s malými dětmi) dost důležitý.
99. Znovu, prostor pro auta je více omezován, než prostor pro chodce - chodci se na chodník vejdou, zatímco auta se jen tak kdekoliv nezaparkují a lidé budou obtěžováni nekonečným parkováním a nebo pokutami za špatné parkování.
100. Podle mě 90% lidi stačí chodník na jedné straně Jeseniovy ulice. Řešil bych přidáním přechodu u rehabilitace.
101. Zobousměrnění pro cyklisty je velké mínus, ubyde hodně parkovacích míst, kterých je zde velký nedostatek.
102. V oblasti RHB v Jeseniove ulici se obvykle vyskytuji jako chodec, takže chodník bych uvítala. Na druhou stranu úbytek 14 nebo více parkovacích míst vnímám jako problém pro místní. V následujících souvisejících otázkách už není možnost komentář, tedy jej vkládám sem. Není možné v této části Jeseniovy ulice zúžit částečně chodník na druhé straně a vytvořit šikmé státní tam?
103. siroky chodnik na jedne strane snad staci, a lidi co tam bydlej budou parkovat kde? do spravy zeleznic skoro nikdo nechodi
104. Chodník na obou stranách - ano, 100% podpora! Zejména na klidné parkové straně, kde je zároveň zařízení pro volný čas pro děti bude opravdu vhodný.
105. Je fajn místa odebrat pro účely chodníku, ale s ohledem na příslušné budovy a požadavky na návštěvní místa a bytové domy naproti je třeba daná místa doplnit a nikoliv systematicky likvidovat.
106. Kdyby to bylo možné, místu by prospěla redukce počtu dopravních značek. Zvážil bych i opatření (sloupky), aby na novém podélném stání nenajížděla parkující auta zbytečně daleko na chodník.
107. Rozhodně nesnižovat počet parkovacích míst. Už nyní je jich málo. Chodíme tu občas a nikdy jsme neměli problém projít. kdo chce jít, určitě může použít chodník na straně domů.
108. Je v plánu nahradit úbytek parkovacích míst?
109. Nemá smysl dělat omezení rychlosti z důvodu že se nedá v té lokalitě projíždět rychleji z důvodu špatně silnici a omezení přehledu z důvodu těsně zaparkovaných aut
110. Chodník je na protější straně a lze ho dobře užívat.
111. Zrušit široký chodník, přidat parkování. Kdokoliv chce jít pěšky jde stejně raději parkem a tak nemusí být po obou stranách extra široký chodník.
112. Nemohu souhlasit s žádnou úpravou, kde mizí parkovací místa - takových úprav už tady bylo dost - co zde bydlím, zmizelo parkovacích míst cca 50 %.
113. V tomto místě je situace s parkováním už teď velice špatná, zde bydlím. Nedokážu si představit mít ještě o šest parkovacích míst menší prostor. Kde mají pak rezidenti parkovat? Víme, že se zde bude stavět šestipatrová budova, která nebude mít žádné parkovací stání. Jak to tady asi bude vypadat potom? Větší smysl by dával přechod před domem číslo 69.
114. Upravit parkování, aby lidi mohli chodit u v levé části a nejen vpravo
115. Tohle je asi ze všech těch nápadů pro mě nejvíce nepochopitelné. Zrovna zde, z výjezdu z Hájkovi ulice, bych si představoval sloupky, které by bránili nelegálnímu parkovaní, ale zde z nějakého důvodu zrovna nejsou. Za mě nejnebezpečnější místo ze všech těch navrhovaných úprav a kupodivu zde nejlepší vylepšení chybí. Zajímavé.... A to prodloužení chodníku? To už beru snad jen jako výplod, někdy po půlnoci, kdy se autor snažil ještě něco vymyslet, aby to nevypadalo jen tak...
116. Chápu opatření a jsem za něj rád. Přesto si myslím že místo podélného parkování by měla být auta úplně odsunuta z chodníku a od něj, aby byla lepší obslužnost pro chodce popřípadě jen místa na krátkodobé stání kvůli dopravě lidí do rehabilitačního centra. Ale jsem rád i za toto částečné zlepšení
117. Návrh se mi líbí, přesto bych byl ještě pro větší restrikci parkování na chodníku. Chápu, že téma parkování je velmi složité, ale dlažba chodníku není stavěna na takové zatížení a dochází k rychlé degradaci povrchu.
118. Vadí mi, že od budovy Správy železnic k ulici Jana Želivského není chodník po jižní straně ulice Jeseniova. Místo chodníku je tam parkoviště.
119. Teď je to ok.
120. Východ z budovy domova důchodců by mohl být boční k restauraci. Parkovací místa jsou nutná.
121. Obnovení chodníku super.
122. ?
123. Ta parkovací místa budou všem chybět, raději na to nesahejte.
124. Neubírat parkovací místa
125. Auta tam nemají co dělat, díky za jejich odstranění!
126. Chybí chodníky
127. Jo to je ten chodník, co mi chybí.
128. Velký úbytek parkovacích míst. Více chodníku netřeba. Zase taková kumulace lidí tam není. Přejít silnici doteď nikoho neobtěžovalo. Naopak bych zbytečně široké chodníky a překážející křoví odstranila a udělala více šikmých parkovacích míst.
129. Doplnění chodníku je strašně moc potřeba...